RSS 

Written by Brander Category: Campaniile noastre
Published on 30 November 2018
Print

In luna noiembrie 2018, am derulat campania Remedii ayurvedice pentru hemoroizi, Hemoroplant de la Ayurmed. Campania, initiata de compania Star International Med, compania producatoare a brandului de remedii naturale ayurvedice Ayurmed, a vizat familiarizarea publicului romanesc cu beneficiile suplimentului ayurvedic Hemoroplant, un remediu natural eficient in tratamentul hemoroizilor.
Cauza hemoroiziilor variaza, de la o dieta saraca in fibre, sedentarism, statul prelungit pe scaun, pana la obezitate sau graviditate. Medicina traditionala indiana Ayurveda, care se foloseste doar de remedii naturale din plante, ne poate ajuta in calmarea si vindecarea acestei afectiuni. Hemoroplant de la Ayurmed actioneaza pe mai multe directii: intareste peretii vaselor de sange, sustine mentinerea unei flore intestinale echilibrate si a unui tranzit intestinal normal, ajuta la detoxifierea naturala a colonului.
Prin aceasta campanie, s-a urmarit ca publicul romanesc sa fie mai bine informat asupra beneficiilor suplimentului ayurvedic Hemoroplant de la Ayurmed si mai familiarizat cu beneficiile remediilor naturale ayurvedice.

 
Written by Brander Category: Campaniile noastre
Published on 26 November 2018
Print

In luna noiembrie 2018, am derulat campania Alege mierea romaneasca Apidava. Campania a fost initiata de compania romaneasca de produse apicole Apidava si a vizat familiarizarea publicului romanesc cu beneficiile mierii romanesti marca Apidava.
Apicolele romanesti sunt apreciate in lumea intreaga, firmele romanesti din domeniul apiculturii incepand sa fie recunoscute pentru produsele de exceptie. Apidava a reusit sa cucereasca inclusiv pretentioasa piata din Japonia. Mierea romaneasca, in general, este perceputa ca un produs natural, sanatos, de foarte buna calitate, este un energizant natural si un ajutor pentru o digestie usoara. Asa cum suntem mari exportatori, cunoscuti ca exporatori de miere, ar trebui sa fim, in acelasi timp, si foarte mari consumatori ai produselor stupului.
Prin aceasta campanie, s-a urmarit ca publicul romanesc sa fie mai bine informat asupra beneficiilor mierii romanesti oferite de Apidava.

 
Written by Brander Category: Campaniile noastre
Published on 16 November 2018
Print

In luna noiembrie 2018, am derulat campania Tranzit intenstinal corect, cu Laxasalm de la Ayurmed. Campania, initiata de compania Star International Med, compania producatoare a brandului de remedii naturale ayurvedice Ayurmed, a vizat familiarizarea publicului romanesc cu beneficiile suplimentului ayurvedic Laxasalm, care sustine mentinerea unui tranzit intestinal normal, contribuind la diminuarea disconfortului abdominal asociat constipatiei.
Constipatia este o problema de sanatate cu care se poate confrunta oricine. Din fericire, in cele mai multe cazuri, constipatia se poate trata si preveni cu usurinta cu cateva modificari simple in stilul nostru de viata, indeosebi in alimentatie, dar si prin intermediul unor remedii naturale eficiente in acest caz. Specialistii medicinei indiene ne propun un supliment alimentar ayurvedic natural, care sustine mentinerea unui tranzit intestinal normal, contribuind la echilibrulul florei bacteriene intestinale, care are un rol esential in procesul de digestie si in imunitatea organismului.
Prin aceasta campanie, s-a urmarit ca publicul romanesc sa fie mai bine informat asupra beneficiilor suplimentului ayurvedic Laxasalm de la Ayurmed si mai familiarizat cu beneficiile remediilor naturale ayurvedice.

 
Written by Brander Category: Campaniile noastre
Published on 09 November 2018
Print

In luna noiembrie 2018, am derulat campania Alege mierea cu laptisor de matca de la Apidava. Campania a fost initiata de compania romaneasca de produse apicole Apidava si a vizat familiarizarea publicului romanesc cu beneficiile mierii cu laptisor de matca de la Apidava.
Laptisorul de matca, probabil cel mai important produs al stupului, contine un mare numar de antioxidanti, de vitamine, minerale, oligoelemente, enzime si coenzime si toata paleta de aminoacizi esentiali. Ajuta la intarirea sistemul imunitar, la eliminarea radicalilor liberi, ne protejeaza de raceli, de gripe si de infectii. Combinatia de miere cu 2% concentratie laptisor de matca propusa de Apidava este ideala pentru stimularea imunitatii, reprezentand o adevarata cura de energie si vitalitate. Are un gust delicios si asigura si conservarea perfecta a laptisorului de matca crud, tocmai datorita proprietatilor speciale de conservare pe care le are mierea naturala.
Prin aceasta campanie, s-a urmarit ca publicul romanesc sa fie mai bine informat asupra beneficiilor mierii cu laptisor de matca, produs oferit de Apidava.

 
Written by Brander Category: Campaniile noastre
Published on 05 November 2018
Print

In luna octombrie 2018, am derulat campania Sani frumosi si sanatosi, cu Ayurmed. Campania, initiata de compania Star International Med, compania producatoare a brandului de remedii naturale ayurvedice Ayurmed, a vizat familiarizarea publicului romanesc cu beneficiile suplimentului ayurvedic Feminine Touch, supliment alimentar natural pe baza de plante destinat sa mentina structura, elasticitatea, forma si marimea sanilor in parametri armoniosi.
Sanii sunt printre cele mai delicate parti ale corpului feminin si au nevoie de o atentie speciala. Sanii pot sa provoace, in mod periodic, un anume disconfort, chiar durere, in functie de perioada ciclului menstrual. Dar uneori aceste stari de disconfort sau de durere pot sa semnaleze si o serie de afectiuni. Ayurveda considera ca, in cazul femeilor, echilibrul hormonal are un rol decisiv in mentinerea sanatatii organismului.
Preparatul ayurvedic Feminine Touch este obtinut dintr-un amestec de plante medicinale binecunoscute pentru aportul de fitohormoni, plante care regenereaza si tonifica aparatul genital feminin, sustin echilibrul hormonal, mentin aspectul si marimea sanilor, elasticitatea si fermitatea acestora, precum si o sexualitate normala si un echilibru psihic pe termen lung.
Prin aceasta campanie, s-a urmarit ca publicul romanesc sa fie mai bine informat asupra beneficiilor suplimentului ayurvedic Feminine Touch de la Ayurmed si mai familiarizat cu beneficiile remediilor naturale ayurvedice.

 
Written by Brander Category: Campaniile noastre
Published on 29 October 2018
Print

In luna octombrie 2018, am derulat campania Imunitate cu produse Apidava. Campania a fost initiata de compania romaneasca de produse apicole Apidava si a vizat familiarizarea publicului romanesc cu beneficiile produselor apicole de la Apidava.
Toamna, odata cu scaderea temperaturilor, metabolismul organismului se schimba, iar imunitatea noastra scade brusc. Asa cum se stie, un sistem imunitar slabit lasa organismul vulnerabil la aproape orice tip de boala si in mod deosebit la cele infectioase. Din fericire, tot mai multi oameni se indreapta catre metodele naturale de imunizare fata de infectiile cailor respiratorii. Unul dintre cele mai versatile produse apicole pentru imunitate, mierea, ajuta la expectoratie in cazul racelilor, fortifica sistemul imunitar si ne protejeaza impotriva bacteriilor daunatoare. Polenul combate starile de oboseala, reda vitalitatea si tonusul si are efect vitaminizant, antianemic si remineralizant. Laptisorul de matca este cea mai pretioasa substanta pe care o produc albinele. In gama de produse apicole pentru imunitate, propolisul are un loc aparte, fiind folosit chiar de albine pentru a-si apara stupul de daunatori, ceea ce il recomanda drept un stimulent puternic al sistemului imunitar.
Prin aceasta campanie, s-a urmarit ca publicul romanesc sa fie mai bine informat asupra beneficiilor produselor apicole pentru imunitate oferite de Apidava.

 
Written by Brander Category: Campaniile noastre
Published on 11 October 2018
Print

In luna octombrie 2018, am derulat campania Fara infectii urinare, cu Shecure de la Ayurmed. Campania, initiata de compania Star International Med, compania producatoare a brandului de remedii naturale ayurvedice Ayurmed, a vizat familiarizarea publicului romanesc cu beneficiile suplimentului ayurvedic Shecure - tablete si sirop.
Afectiunile uro-genitale feminine sunt extrem de frecvente si pot cauza probleme din adolescenta pana la varsta a treia. Spre diferenta de barbati, femeile se confrunta cu o serie de afectiuni specifice, determinate de modul caracteristic de functionare a sistemului lor uro-genital. Femeile trebuie sa fie, asadar, foarte atente, atat la afectiunile aparatului genital, cat si la cele ale aparatului urinar, acestea putandu-se influenta reciproc. Este extrem de important sa mentinem o buna stare de functionare atat a aparatului genital feminin, din punct de vedere functional si structural, cat si a aparatului urinar. In ajutor ne vin remediile din fitoterapia indiana, produsele ayurvedice din plante indiene, utile atat in cazul afectiunilor genitale, cat si in cazul celor urinare.
Prin aceasta campanie, s-a urmarit ca publicul romanesc sa fie mai bine informat asupra beneficiilor suplimentului ayurvedic Shecure, tablete si sirop, si mai familiarizat cu beneficiile remediilor naturale ayurvedice.

 
Written by Brander Category: Campaniile noastre
Published on 30 September 2018
Print

In luna septembrie 2018, am derulat campania Incepe scoala cu energie si dulciuri sanatoase de la Apidava. Campania a fost initiata de compania romaneasca de produse apicole Apidava si a vizat familiarizarea publicului romanesc cu beneficiile dulciurilor sanatoase de la Apidava.
Odata cu inceperea scolii, reapar grijile parintilor referitoare la reintrarea in colectivitate a copiilor. In ajutor ne vin si de aceasta data produsele apicole, care, pe langa o imunitate de invidiat, le ofera copiilor energia de care au nevoie! Diferitele sortimente de miere sunt tonice excelente pentru copii. Iar gustul mierii este absolut delicios! In plus, toate produsele apicole de la Apidava reprezinta o alternativa sanatoasa, naturala, pentru copii, la dulciurile din comert. Nu ramane decat sa descoperiti dulciurile sanatoase de la Apidava: ursuletii cu miere de salcam si caramele cu polen!
Prin aceasta campanie, s-a urmarit ca publicul romanesc sa fie mai bine informat asupra beneficiilor dulciurilor sanatoase oferite de Apidava.

 
Written by Brander Category: Campaniile noastre
Published on 24 September 2018
Print

In luna septembrie 2018, am derulat campania Afectiunile tumorale si remediile ayurvedice: Graviola Star de la Ayurmed. Campania, initiata de compania Star International Med, compania producatoare a brandului de remedii naturale ayurvedice Ayurmed, a vizat atentionarea publicului romanesc asupra cresterii numarului cazurilor de afectiuni tumorale si a importantei prevenirii lor, prin mentinerea unui stil de viata sanatos. In acest sens de un real folos ne sunt remediile naturale, remediile ayurvedice, care sustin sanatatea, vitalitatea si echilibrul natural al organismului.
Noul supliment ayurvedic Graviola Star, 100% natural, sustine integritatea celulelelor si eliminarea din organism a celulelor anormale. Componentele antioxidante sustin organismul in protejarea celulelor fata de stresul oxidativ, procesele degenerative si imbatrinirea celulara prematura. In plus, ajuta si la functionarea normala a sistemului imunitar.
Prin aceasta campanie, s-a urmarit ca publicul romanesc sa fie mai bine informat asupra beneficiilor suplimentului ayurvedic Graviola Star de la Ayurmed si mai familiarizat cu beneficiile remediilor naturale ayurvedice.

 
Written by Brander Category: Campaniile noastre
Published on 31 August 2018
Print

In luna august 2018, am derulat campania Cum sa te demachiezi corect, cu produse Apidava. Campania a fost initiata de compania romaneasca de produse apicole Apidava si a vizat familiarizarea publicului romanesc cu beneficiile laptelui demachiant si ale lotiunii tonice de la Apidava.
Demachierea este una din etapele esentiale in pastrarea frumusetii. Exista pe piata o gama variata de produse destinate acestui proces, insa produsele cu ingrediente naturale sunt de departe cele mai bune.
Folosita inca din cele mai vechi timpuri pentru calitatile sale exceptionale in ritualurile de frumusete, mierea si-a pastrat si astazi faima, fiind folosita cu succes in diferite produse cosmetice.
Avand la baza miere, unt de shea, uleiuri vegetale, propolis, laptele demachiant Apidava curata si protejeaza epiderma, dar are un important rol si in revitalizarea si hidratarea pielii. Actiunea acestuia este completata prin aplicarea lotiunii tonice purifiante Apidava (cu miere, propolis, extract din flori de salcam si ulei de menta), care are in plus si un efect tonifiant si antibacteriana.
Prin aceasta campanie, s-a urmarit ca publicul romanesc sa fie mai bine informat asupra beneficiilor mierii in cosmetica si ale produselor cosmetice ce contin acest ingredient natural de la Apidava.

 
Cele mai bune prețuri pentru flori online în Chișinău și Moldova